E-parduotuvės taisyklės
ARDENA, UAB
Įmonės kodas: 221508790
PVM mok. kodas: LT215087917
+ 370 (618) 44 333
info@sviestuvai.lt
I. Bendrosios
nuostatos
1.1.Šios taisyklės
(toliau - Taisyklės) sudarytos siekiant užtikrinti Jūsų (toliau– Pirkėjas) ir
elektroninėje parduotuvėje www.sviestuvai.lt (toliau – Parduotuvė) prekes
parduodančios UAB „Ardena“(toliau – Pardavėjas) teises, nustatyti abiejų šalių
pareigas, atsakomybę ir kitas su prekių pirkimu - pardavimu Parduotuvėje
susijusias nuostatas.
1.2. Išsami
informacija apie prekių Pardavėją pateikiama elektroninės Parduotuvės skiltyje
„Kontaktai“.
1.3. Taisyklės yra
taikomos, kai Pirkėjas bet kokiu būdu ar forma naudojasi elektronine
Parduotuve: susipažįsta su Parduotuvėje siūlomų prekių asortimentu, rengia
prekių užsakymą, pateikia asmeninius ar kitokius duomenis, vykdo užsakytų
prekių apmokėjimą, priima prekes, skaito bei komentuoja Parduotuvėje esančią
informaciją ir/ar atlieka bet kokius kitus veiksmus, susijusius su naudojimusi
elektronine Parduotuve ir joje Pardavėjo teikiamais pasiūlymais.
1.4. Prieš pradėdamas
naudotis elektronine Parduotuve ir joje Pardavėjo teikiamais pasiūlymais
Pirkėjas privalo atidžiai perskaityti ir susipažinti su šiomis Taisyklėmis.
Įsigydamas prekes elektroninėje Parduotuvėje Pirkėjas patvirtina, kad jis
sutinka su šių Taisyklių taikymu.
1.5. Pardavėjas
atleidžiamas nuo bet kokios atsakomybės tais atvejais, kai nuostoliai ar kitos
neigiamos pasekmės kyla dėl to, kad Pirkėjas nesusipažino su elektroninės
Parduotuvės taisyklėmis, rekomendacijomis ar pateikta informacija, nors tokia
galimybė jam buvo sudaryta.
1.6. Pardavėjas
pasilieka teisę vienašališkai bet kuriuo metu Taisykles pakeisti, pakeistas
Taisykles paskelbdamas elektroninės Parduotuvės tinklapyje. Pakeitimai
įsigalioja nuo paskelbimo momento ir galioja visiems po paskelbimo sudaromiems
sandoriams.
II. Sutarties
sudarymas
2.1. Prekių pirkimo –
pardavimo sutartys (toliau – Sutartys) elektroninėje Parduotuvėje sudaromos
elektronine forma. Pardavėjas, sudarydamas šias Sutartis su Pirkėjais,
vadovaujasi Lietuvos Respublikos civiliniu kodeksu.
2.2. Pirkti Pardavėjo
elektroninėje Parduotuvėje turi teisę: veiksnūs fiziniai asmenys; nepilnamečiai
nuo keturiolikos iki aštuoniolikos metų amžiaus tik turėdami tėvų arba globėjų
sutikimą, išskyrus atvejus, kai jie savarankiškai disponuoja savo pajamomis;
juridiniai asmenys; taip pat visų aukščiau išvardintų asmenų įgalioti atstovai.
Pirkėjas, sutikdamas su šiomis Taisyklėmis, patvirtina, kad jis turi teisę pirkti
Pardavėjo elektroninėje Parduotuvėje.
2.3. Prekių pirkimo -
pardavimo Sutartis tarp Pirkėjo ir Pardavėjo laikoma sudaryta ir įsigalioja nuo
to momento, kai Pirkėjas, elektroninėje Parduotuvėje suformavęs Prekių
krepšelį. nurodęs prekių pristatymo/ atsiėmimo adresą ir kitus reikalingus
duomenis, pasirinkęs apmokėjimo būdą ir susipažinęs bei patvirtinęs savo
sutikimą su šiomis Taisyklėmis, paspaudžia nuorodą „Patvirtinti užsakymą”. Tais
atvejais, kai Pirkėjas nepritaria visoms ar daliai Taisyklių, jis privalo
nepateikti prekių užsakymo. Jeigu Pirkėjas kreipėsi tiesiogiai į el.
parduotuvės atstovus ar vadybininkus ir gavęs jam paruoštą pasiūlymą, jį
patvirtino atlikdamas apmokėjimą dėl nuotolinio prekių įsigijimo – jam taikomos
visos šios sutarties nuostatos.
2.4. Po prekių pirkimo
– pardavimo Sutarties sudarymo Pardavėjas papildomai išsiunčia Pirkėjui
automatinį elektroninį pranešimą apie Pirkėjo pateikto užsakymo gavimą, su jame
nurodytomis prekėmis, tiksliu jų skaičiumi ir kainomis bei suteiktu užsakymo
numeriu. Pranešimas Pirkėjui išsiunčiamas Pirkėjo registracijos formoje arba
pateikto užsakymo formoje nurodytu elektroninio pašto adresu.
2.5. Šios Taisyklės,
Taisyklių sudedamąją dalį sudarantys internetinėje Parduotuvėje paskelbti
prekių Pristatymo, Apmokėjimo ir Grąžinimo aprašymai, informacija apie
Pardavėją, taip pat Pardavėjo Pirkėjui išsiųstas elektroninis pranešimas apie
užsakymo gavimą laikomi neatskiriama Sutarties tarp Pirkėjo ir Pardavėjo
dalimi.
2.6. Kiekviena
elektroniniu būdu tarp Pirkėjo ir Pardavėjo sudaryta Sutartis yra saugoma
internetinės Parduotuvės duomenų bazėje.
2.7. Tarp Pirkėjo ir
Pardavėjo sudaryta Sutartis galioja iki pilno šalių įsipareigojimų pagal
Sutartį įvykdymo arba iki jos pasibaigimo šiose Taisyklėse nustatyta tvarka.
III. Prekės ir jų
kainos
3.1. Kiekvienos
parduodamos prekės savybės nurodomos internetinėje Parduotuvėje prie
atitinkamos prekės pateiktame aprašyme. Pardavėjas neatsako, jei internetinėje
Parduotuvėje esamos prekės savo spalva, forma ar kitais parametrais neatitiks
realios prekių spalvos, formos ar kitų parametrų dėl Pirkėjo naudojamo
vaizduoklio ypatybių ir (ar) nustatymų.
3.2. Pardavėjas turi
teisę bet kuriuo momentu, neįspėjęs apie tai Pirkėjo, keisti prekių
pasiūlą bei kainą elektroninėje Parduotuvėje.
3.3. Kiekvienos
parduodamos prekės kaina pateikta eurais ir nurodyta elektroninėje Parduotuvėje
prie atitinkamos prekės, suformuotame Pirkėjo užsakyme bei Pardavėjo Pirkėjui
išsiųstame elektroniniame pranešime apie užsakymo gavimą. Pardavėjas įsipareigoja
prekes parduoti Pirkėjo užsakymo pateikimo Pardavėjui momentu galiojančiomis
kainomis.
3.4. Į prekės kainą
yra įskaičiuotas pridėtinės vertės mokestis (PVM).
3.5. Į prekės kainą
nėra įskaičiuotas prekių pristatymo Pirkėjui mokestis. Už prekių pristatymą
taikomi mokesčiai nurodyti šių Taisyklių 5.2. punkte.
3.6. Pardavėjas turi
teisę savo nuožiūra nustatyti minimalų prekių krepšelio dydį, t. y. minimalią
sumą, kurią pasiekus bus vykdomas Pirkėjo užsakymas.
IV. Atsiskaitymas už
prekes
4.1. Pirkėjas
atsiskaito už prekes ir jų pristatymą vienu iš šių būdų:
4.1.1. atlikdamas
paprastą išankstinį mokėjimo pavedimą iš banko į Pardavėjo sąskaitą (Pardavėjo
sąskaitos rekvizitai nurodyti el. paštu išsiųstame užsakymo patvirtinimo
pranešime).
4.1.2. per mokėjimo
sistemą "Paysera"
4.1.3. grynaisiais
pinigais arba mokėjimo kortele prekių atsiėmimo Pardavėjo salonuose metu.
4.2. Atsiskaitant už
prekes ir jų pristatymą išankstiniu mokėjimo pavedimu, Pirkėjas privalo
mokėjimo formos skiltyje „Mokėjimo paskirtis“ įrašyti užsakymo numerį, kuris
Pirkėjui buvo nurodytas elektroniniame pranešime apie užsakymo gavimą. Pirkėjui
skiltyje „Mokėjimo paskirtis“ nenurodžius tikslaus užsakymo numerio, užsakymo
vykdymas gali būti nesklandus.
4.3. Pardavėjas
Pirkėjo pateiktą prekių užsakymą pradeda vykdyti tik gavęs pilną apmokėjimą už
prekes ir jų pristatymą (išskyrus atvejį, kai Pirkėjas pasirinko prekių
atsiėmimo, atvykstant į pardavimo saloną būdą). Apmokėjimas laikomas
atliktu, kai visa mokėtina suma gaunama ir užskaitoma Pardavėjo banko
sąskaitoje.
4.4. Pirkėjas turi
apmokėti už prekes ir jų pristatymą ne vėliau kaip per 3 (tris) darbo dienas po
prekių pirkimo - pardavimo Sutarties sudarymo (išskyrus atvejį, kai Pirkėjas
pasirinko prekių atsiėmimo, atvykstant į pardavimo saloną būdą).
Pirkėjui per pirmąsias 2 (dvi) darbo dienas neatlikus mokėjimo, Pirkėjo
registracijos formoje arba pateikto užsakymo formoje nurodytu elektroninio
pašto adresu Pirkėjui bus atsiųstas priminimas apie pateiktą prekių užsakymą ir
būtinumą jį apmokėti. Pirkėjui neatsiskaičius už prekes ir jų pristatymą per 3
(tris) darbo dienas po pirkimo – pardavimo Sutarties sudarymo, laikoma, kad
Pirkėjas atsisakė šios Sutarties, ir atitinkamas Pirkėjo užsakymas
anuliuojamas, apie tai informuojant Pirkėją jo registracijos formoje arba
pateikto užsakymo formoje nurodytu elektroninio pašto adresu.
4.7. Pardavėjas
įsipareigoja suteikti Pirkėjui visą reikiamą ir teisingą informaciją, būtiną
prekių ir jų pristatymo paslaugų apmokėjimui. Tačiau Pardavėjas neprisiima
jokios atsakomybės dėl bankų, kurių paslaugomis naudojantis buvo vykdomas
Pirkėjo apmokėjimas Pardavėjui, netinkamai suteiktų paslaugų ir su tuo
susijusių nuostolių. Taip pat Pardavėjas neprisiima jokios atsakomybės,
kilusios dėl Pirkėjo padarytų klaidų formuojant ir vykdant mokėjimo pavedimą
(pvz. neteisingo sąskaitos numerio nurodymo / įvedimo, neteisingai
pateikto užsakymo kodo ir kt.) ir su tuo susijusių nuostolių ir(ar) kitų
neigiamų pasekmių.
V. Prekių pristatymas
5.1. Prekes Pirkėjo sąskaita
pristato Pardavėjas arba Pardavėjo pavedimu kurjerio paslaugas teikianti įmonė
(toliau – Kurjeris). Prekių pristatymas vykdomas visoje Lietuvos Respublikos
teritorijoje, išskyrus Kuršių neriją. Prekės pristatomos adresu, kurį Pirkėjas
nurodė registracijos metu ar prekių užsakymo formoje.
5.2. Už prekių
pristatymą taikomas žemiau nurodytas Prekių pristatymo mokestis:
5.2.1. pristatymo
visoje Lietuvos Respublikos teritorijoje (išskyrus Kuršių neriją) išlaidas
padengia Pardavėjas (kai užsakymo sumą ne mažesnė nei 20 EUR, kitu atveju
taikomas 3 eur pristatymo mokestis);
5.2.2. į Kuršių neriją
prekės nepristatomos. Jei Pirkėjas vis tik pageidauja tartis dėl prekių
pristatymo į Kuršių neriją, Pirkėjas turi teisę susisiekti dėl to su Pardavėju.
5.3. Pardavėjas
pristato Pirkėjui prekes vadovaudamasis prekių aprašymuose nurodytais
terminais. Šie terminai yra preliminarūs, be to, netaikomi tais atvejais, kai
Pardavėjo sandėlyje nėra reikiamų prekių, o Pirkėjas informuojamas apie
užsakytų prekių trūkumą. Kartu Pirkėjas sutinka, jog išimtiniais atvejais prekių
pateikimas gali vėluoti dėl nenumatytų, nuo Pardavėjo nepriklausančių
aplinkybių. Tokiu atveju Pardavėjas įsipareigoja nedelsiant susisiekti su
Pirkėju ir suderinti prekių pateikimo sąlygas. Prekių pateikimo terminas
pradedamas skaičiuoti po to, kai Pardavėjas gauna Pirkėjo apmokėjimą už prekes
ir jų pristatymo paslaugas (išskyrus atvejį, kai Pirkėjas pasirinko prekių
atsiėmimo, atvykstant į pardavimo saloną būdą). Jei Pirkėjas pasirinko
atsiskaitymo grynaisiais pinigais/mokėjimo kortele prekių atsiėmimo metu
pardavimo salonuose būdą, prekių pristatymo terminas skaičiuojamas nuo prekių
pirkimo –pardavimo Sutarties tarp Pirkėjo ir Pardavėjo sudarymo momento.
5.4. Užsakytas prekes
būtina atsiimti ne vėliau kaip per 3 (tris) darbo dienas, skaičiuojamas nuo Pardavėjo
patvirtinimo, kad užsakymas „Pristatytas į pardavimo saloną“ ir jį galima
atsiimti, jeigu Pirkėjas pasirinko tokį pristatymo būdą.
5.5. Visais atvejais
Pardavėjas atleidžiamas nuo atsakomybės už vėlavimą pristatyti prekes, jei
Prekės Pirkėjui nepristatomos ar pristatomos pavėluotai dėl paties Pirkėjo
kaltės arba dėl nuo Pirkėjo priklausančių aplinkybių.
5.6. Jei prekių
pristatymas ne dėl Pirkėjo kaltės ar su juo susijusių aplinkybių vėluoja
daugiau kaip 30 darbo dienų ir šalims nepavyksta susitarti dėl prekių pateikimo
terminų pratęsimo arba užsakytų prekių pakeitimo analogiškomis ar kitomis
elektroninėje Parduotuvėje esančiomis prekėmis, Pirkėjas turi teisę atsisakyti
Sutarties, o Pardavėjas įsipareigoja grąžinti Pirkėjui sumokėtus pinigus per
14 dienų po Sutarties atsisakymo. Pinigai grąžinami į banko sąskaitą, iš kurios
buvo atliktas mokėjimas arba į kitą Pirkėjo pranešime apie Sutarties atsisakymą
nurodytą Pirkėjo sąskaitą.
5.7. Prekės
pristatomos darbo dienomis nuo pirmadienio iki penktadienio, iš anksto su
Pirkėju suderintu laiku.
5.8. Jei dėl Pirkėjo
kaltės arba nuo jo priklausančių aplinkybių šalių sutartu laiku prekių
pristatymas ir perdavimas Pirkėjui neįvyko (pvz. pristačius prekes Pirkėjo
nurodytu adresu, paaiškėjo, kad pristatymo adresas nurodytas klaidingai arba
nurodytu adresu nerastas nei Pirkėjas, nei kitas prekes priimantis asmuo ir
pan.), Pardavėjas arba jo pavedimu Kurjeris papildomai susisiekia su Pirkėju ir
suderina su juo abiem šalims tinkamą naują pristatymo laiką. Už tokį pakartotinį
prekių pristatymą Pardavėjas turi teisę pareikalauti iš Pirkėjo sumokėti
papildomo pristatymo mokestį. Pirkėjui nepagrįstai nepriėmus prekių ir per jų
pakartotinį pristatymą, laikoma, kad Pirkėjas atsisakė Sutarties, o Pirkėjo
užsakymas anuliuojamas, apie tai informuojant Pirkėją jo registracijos formoje
arba pateikto užsakymo formoje nurodytu elektroninio pašto adresu. Tokiu atveju
Pardavėjas įsipareigoja grąžinti Pirkėjui sumokėtus pinigus per 5 kalendorinių
dienų po Sutarties atsisakymo, iš grąžinamos sumos išskaitydamas visų vykdytų
prekių pristatymų mokesčius. Pinigai grąžinami į banko sąskaitą, iš kurios buvo
atliktas mokėjimas.
5.9. Pristačius prekes
Pirkėjo nurodytu adresu prekės perduodamos Pirkėjui arba bet kuriam kitam
Pirkėjo nurodytu adresu esančiam asmeniui. Pirkėjas patvirtina savo supratimą,
kad bet kuris Pirkėjo nurodytu prekių pristatymo adresu esantis asmuo (toliau –
Pirkėjo atstovas) bus laikomas tinkamu asmeniu priimti prekes.
5.10. Prekių
pristatymo metu Pirkėjas (Pirkėjo atstovas) privalo kartu su prekes
pristačiusiu Pardavėju arba Kurjeriu (priklausomai nuo atvejo) patikrinti
siuntos būklę (ar siuntos pakuotė nėra suglamžyta, sušlapusi, suplėšyta ar
kitokiu būdu išoriškai pažeista), prekių asortimentą, kiekį ir kokybę. Pastebėjęs
siuntos ir (ar) prekės išorinės išvaizdos pažeidimus, prekių asortimento ir
(ar) kiekio neatitikimus, Pirkėjas (Pirkėjo atstovas) privalo apie tai pažymėti
Pardavėjo arba Kurjerio pateiktame siuntos pristatymo patvirtinime (PVM
sąskaitoje -faktūroje, krovinio važtaraštyje ar kitame analogiškame dokumente)
bei surašyti ir kartu su Pardavėju arba Kurjeriu pasirašyti laisvos formos
siuntos ir (ar) prekės pažeidimų / neatitikimų aktą. Jei Pirkėjas (Pirkėjo
atstovas) neatliko šių veiksmų dalyvaujant Pardavėjui arba Kurjeriui, Pirkėjas
neturi teisės reikšti pretenzijų Pardavėjui dėl siuntos ir (ar) prekių išorinės
išvaizdos pažeidimų, prekių asortimento ir (ar) kiekio neatitikimų. Prekių
perdavimo metu užfiksuoti pažeidimai / neatitikimai šalinami Pirkėjo ir Pardavėjo
suderinta tvarka ir terminais.
5.11. Pirkėjui
(Pirkėjo atstovui) be pastabų pasirašius siuntos pristatymo patvirtinimą (PVM
sąskaitą -faktūrą, krovinio važtaraštį ar kitą analogišką dokumentą), laikoma,
kad prekės pristatytos nepažeistoje siuntos pakuotėje, prekių asortimentas,
kiekis ir kokybė atitinka pirkimo – pardavimo Sutarties sąlygas.
VI. Kokybiškų Prekių
grąžinimas ir garantinis aptarnavimas
6. www.sviestuvai.lt
elektroninėje parduotuvėje, suteikiama ne trumpesnė kaip 2 metų teisinė
garantija parduodamoms prekėms. Šis reikalavimas įtvirtintas CK 6.364 str.
6.1. Pirkėjas turi
teisę, nenurodydamas priežasties, atsisakyti elektroninėje Parduotuvėje sudarytos
prekių pirkimo – pardavimo Sutarties, pranešdamas apie tai raštu Pardavėjui per
30 kalendorinių dienų nuo prekių pristatymo dienos. Raštiškas Pirkėjo
pranešimas apie Sutarties atsisakymą turi būti pateiktas elektroniniu pašto
adresu: info@sviestuvai.lt.
Sutarčių, kurių negalima atsisakyti sąrašas pateiktas CK
6.228 (10) str. 2 d.
6.2. Pirkėjas gali
pasinaudoti šių Taisyklių 6.1. punkte nurodyta savo teise atsisakyti prekių
pirkimo – pardavimo Sutarties tik tuo atveju, jei grąžinama prekė atitinka
šiuos reikalavimus:
6.2.1. prekė negali
būti naudota, ji turi būti nesugadinta ir nepraradusi savo vertės;
6.2.2. prekė turi būti
pateikta originalioje gamintojo pakuotėje (pakuotė gali būti pakitusi tik tiek,
kiek buvo būtina norint apžiūrėti prekę) ir nepraradusi prekinės išvaizdos;
6.2.3. prekė turi
likti su visomis prikabintomis etiketėmis.
6.3. Grąžinamas prekes
Pirkėjas turi pristatyti (kurjeriu ar įteikiant asmeniškai) Pardavėjui adresu
Vytenio g.20, Vilnius, Savanorių pr.290, Kaunas, Pramonės g.17B, Šiauliai arba
Minijos g.42, Klaipėda, padengdamas visas su tuo susijusias išlaidas.
6.4. Kartu su
grąžinama preke Pirkėjas turi pateikti Pardavėjui užpildytą prašymo formą dėl
prekės grąžinimo/keitimo (jame nurodydamas grąžinamą prekę ir savo banko
sąskaitą, į kurią turi būti pervesti pinigai už grąžinamą prekę) bei pirkimą
internetinėje Parduotuvėje įrodantį dokumentą (PVM sąskaitą - faktūrą) bei
garantinį taloną, jeigu jis buvo išduotas.
6.5. Pardavėjas, gavęs
šių Taisyklių 6.1. punkte nurodytą raštišką Pirkėjo pranešimą apie prekių
pirkimo – pardavimo Sutarties atsisakymą, per 5 - 10 kalendorinių dienų
grąžina Pirkėjui už prekes sumokėtus pinigus (prekių pristatymo mokestis grąžinamas
jei jis buvo taikomas pateikiant užsakymą (5.2.1)),su sąlyga, kad grąžinamos
prekės atitiko šių Taisyklių 6.2. punkte nurodytus reikalavimus.
6.6. Parduotų prekių
trūkumai šalinami, netinkamos kokybės prekės į tinkamos kokybės prekes
keičiamos ir prekės grąžinamos vadovaujantis Lietuvos Respublikos civiliniu
kodeksu.
6.7. Šios grąžinimo
nuostatos taikomos tik perkant internetu.
6.8. Garantija bet
kokiai ir bet kokiame kanale įsigytai prekei netaikoma šiais atvejais:
6.8.1. jei prekė
naudota nesilaikant eksploatacijos sąlygų, numatytų prekės naudojimo ir
montavimo instrukcijoje;
6.8.2. jei prekė yra
mechaniškai pažeista ir toks prekės arba pakuotės pažeidimas nebuvo raštu
fiksuotas jos pardavimo/priėmimo metu;
6.8.3. jei gedimas
atsirado dėl neteisėtų, netinkamų įtampos šaltinių, elektros tiekimo ar
elektros tinklų sutrikimų, pastato elektros instaliacijos gedimų, netinkamų
montavimo darbų ir pan.;
6.8.4. jei prekė buvo
naudota ne pagal paskirtį;
6.8.5. prekių
pakuotei;
6.8.6. gedimam,
kuriuos sukėlė į pakuotės ar prekės vidų patekę pašaliniai daiktai, medžiagos,
skysčiai, taip pat prekės korozija, oksidacija ir pan.;
6.8.7. jei gedimo
priežastys yra stichinės nelaimės (žaibas, potvynis, gaisras ir t.t.) ar kiti
netikėti įvykiai, dėl kurių kilimo prekės pardavėjas ar gamintojas negali būti
laikomi atsakingais nei visiškai, nei iš dalies;
6.8.8. gedimam,
atsiradusiems kartu su preke naudojant papildomas ar montavimo medžiagas ar
atsargines dalis, kurios nėra originalios arba rekomenduojamos.
6.9.9. jei atsiradusius
gedimus šalino gamintojo neįgalioto serviso darbuotojas/asmuo;
6.9.10. jei yra
pažeisti ant prietaisų, prekių ar komponentų esantys lipdukai;
6.9.11. jei prekė po
jos įsigijimo buvo ardyta ar kitaip paveikta;
6.9.12. jeigu Pirkėjas
negali įrodyti, kad prekė buvo nenaudota, pakabinta, sumontuota.
6.9.13. garantija taip
pat nesuteikiama, jei Pirkėjas nepateikia vieno iš pirkimą patvirtinančio
dokumento: kasos pajamų orderio; PVM sąskaitos-faktūros; pirkimo čekio ar
pirkimo pardavimo sutarties arba jeigu pasibaigęs garantinis terminas.
6.10. Gedimui
nepasitvirtinus ar (ir) esant gedimam, kuriems netaikomi garantiniai
įsipareigojimai ir nemokamas aptarnavimas, visas išlaidas, susijusias su prekės
transportavimu į serviso centrą, gedimo nustatymu bei remontu, Pirkėjas apmoka
savo sąskaita.
6.11. Jei po prekės
remonto apie prekės atsiėmimo galimybę informuotas Pirkėjas neatsiima prekės,
po 3 mėnesių nuo remonto užbaigimo Pardavėjas turi teisę prekių nebesaugoti ir
utilizuoti.
6.12. Atsiimant
prekes, Pirkėjas privalo patikrinti prekių kokybę bei būklę prieš jų priėmimą.
Pretenzijos dėl kokybės (subraižymai, sulaužymai ir kitokio pobūdžio
sugadinimai, atsiradę prekę transportuojant, surenkant, nešant ar dėl kitų
Pirkėjo veiksmų po prekės priėmimo) po prekės atsiėmimo iš Pardavėjo
nepriimamos.
6.13. Garantija galioja
su pirkimo dokumentu.
6.14. Pirkėjas,
manantis, kad buvo pažeistos jo teisės, turi ne vėliau kaip per tris mėnesius
nuo pažeidimo dienos raštu kreiptis į Pardavėją ir išdėstyti savo reikalavimus.
Pardavėjas privalo ne vėliau kaip per 14 dienų nemokamai išnagrinėti prašymą ir
pateikti išsamų motyvuotą rašytinį atsakymą, pagrįstą dokumentais. Jei
problemos išspręsti nepavyksta, Pirkėjas turi teisę kreiptis į vartojimo ginčus
neteismine tvarka sprendžiantį subjektą (Valstybinė vartotojų teisių apsaugos
tarnybą, adresas Vilniaus g. 25, LT-01402 Vilnius, www.vvtat.lt) arba į teismą.Vartojimo
ginčus neteismine tvarka sprendžia Valstybinė vartotojų teisių apsaugos
tarnyba, buveinės adresas Vilniaus g. 25, LT-01402 Vilnius, www.vvtat.lt .
6.15. Prašymus
ar skundus dėl galimų vartotojų teisių pažeidimų pirkėjas gali pateikti
elektroninio vartotojų ginčų sprendimo platformoje http://ec.europa.eu/odr/ .
VII. Asmens duomenų
tvarkymas
7.1. Pirkėjui užsakant
prekes elektroninėje Parduotuvėje registracija nėra būtina, tačiau tinkamam
užsakymo įvykdymui reikalinga pateikti tokius asmens duomenis kaip vardas,
pavardė, elektroninis paštas, adresas, kuriuo bus pristatomos prekės, telefono
numeris ir kiti užsakyme nurodyti duomenys.
7.2. Pirkėjas
patvirtina, kad jis žino apie savo teisę atsisakyti pateikti savo asmens
duomenis, tačiau supranta, kad asmens duomenys yra reikalingi ir būtini prekių
užsakymo įvykdymui, o Pirkėjui nepateikus tokių duomenų ir nesutikus, kad jie
būtų tvarkomi šių Taisyklių 7.5. punkte nurodytais tikslai, prekių pirkimo –
pardavimo Sutartis negalės būti sudaryta ir įvykdyta.
7.3. Pirkėjas,
registruodamasis elektroninėje Parduotuvėje ir (ar) pateikdamas prekių
užsakymą, patvirtina, kad jis sutinka pateikti šiose Taisyklėse, registracijos
formoje ir prekių užsakymo formoje nurodytus savo asmens duomenis bei
neprieštarauja, kad Pardavėjas šiuos duomenis tvarkytų šių Taisyklių 7.5.punkte
nurodytais tikslais.
7.4. Pirkėjas turi
teisę susipažinti su Pardavėjo tvarkomais savo asmens duomenimis ir kaip jie
yra tvarkomi, reikalauti ištaisyti, sunaikinti savo asmens duomenis arba
sustabdyti duomenų tvarkymo veiksmus (išskyrus saugojimą), kai duomenys
tvarkomi nesilaikant Lietuvos Respublikos teisės aktų, nesutikti, kad būtų
tvarkomi jo asmens duomenys.
7.5. Pirkėjo asmens
duomenys renkami ir tvarkomi šiais tikslais: sudaryti Sutartį, apdoroti prekių
užsakymus, išrašyti finansinius dokumentus, išspręsti klausimus, susijusius su
prekių pristatymu ir perdavimu, įvykdyti kitus sutartinius įsipareigojimus.
Pirkėjas sutinka, kad jo kontaktiniai asmens duomenys būtų tvarkomi Pardavėjo
siūlomų prekių rinkodaros tikslu. Pirkėjas bet kada turi teisę atsisakyti tokio
asmens duomenų tvarkymo rinkodaros tikslais.
7.6. Pardavėjas turi
teisę Pirkėjo asmens duomenis pateikti savo pasirinktiems tretiesiems asmenims
tiktai tikslais, nurodytais Taisyklių 7.5. punkte ir tiktai tokia apimti, kiek
būtina tiems tikslams pasiekti. Jokiais kitais atvejais Pirkėjo asmens duomenys
tretiesiems asmenims neatskleidžiami be išankstinio Pirkėjo sutikimo, išskyrus
atvejus, kai pagal Lietuvos Respublikos teisės aktus Pardavėjas privalo tai
atlikti.
7.7. Registracijos
elektroninėje Parduotuvėje metu, pildant užsakymo formą ar kitaip naudojantis
elektronine Parduotuve, Pirkėjas privalo pateikti išsamius ir teisingus
duomenis. Jei pasikeičia Pirkėjo pateikti duomenys, Pirkėjas privalo juos
nedelsdamas atnaujinti. Pirkėjas atsako už registracijos formoje, užsakymo
formoje ar kitaip naudojantis elektronine Parduotuve pateiktų duomenų
teisingumą ir prisiima atsakomybę už padarinius, kilusius dėl pateiktų duomenų
klaidingumo ar netikslumo.
7.8. Pirkėjas,
užsiregistruodamas elektroninėje Parduotuvėje bei užsakydamas prekes, įsipareigoja
saugoti ir niekam neatskleisti savo prisijungimo duomenų. Jei Pirkėjas praranda
prisijungimo duomenis, jis privalo nedelsiant informuoti apie tai Pardavėją.
Pirkėjas atsako už savo prisijungimo duomenų perdavimą tretiesiems asmenims.
Jei Pardavėjo teikiamais pasiūlymais elektroninėje Parduotuvėje pasinaudoja
trečiasis asmuo, prisijungęs su Pirkėjo prisijungimo duomenimis, Pardavėjas šį
asmenį laiko Pirkėju.
7.9. Sutikdamas su
bendrosiomis sąlygomis, jūs sutinkate, kad pasirinkus "Meistro
paslaugą", duomenys bus perduoti trečiajai šaliai getfix.lt. Perduodama:
vardas, įmonės pavadinimas (jei yra), el. paštas, telefono numeris, nurodytas
pristatymo adresas, pateiktas aprašymas, įsigijamos prekės informacija.
Nurodyti duomenys
reikalingi užsakant paslaugas getfix.lt platformoje. Jie saugomi 5 metus nuo
paskutinio paslaugos panaudojimo.
Getfix taisyklės
pateikiamos: https://getfix.lt/taisykles-ir-salygos/
Getfix privatumo
politika pateikiama: https://getfix.lt/privatumo-politika/
VIII. Baigiamosios
nuostatos
8.1. Jei Pirkėjas
bando pakenkti ir (ar) kenkia elektroninės Parduotuvės sklandžiam darbui ir
(ar) stabiliam veikimui ar pažeidžia savo įsipareigojimus, Pardavėjas turi
teisę bet kada, be išankstinio įspėjimo, apriboti arba sustabdyti (nutraukti)
Pirkėjo galimybę naudotis elektroninės Parduotuvės paslaugomis.
8.2. Pardavėjas turi
teisę laikinai ar neterminuotai sustabdyti (nutraukti) Parduotuvės veiklą apie
tai neinformavęs Pirkėjo.
8.3. Pirkėjas ir
Pardavėjas susitaria, kad visa informacija, pateikiama elektroninės Parduotuvės
tinklapyje (įskaitant, bet neapsiribojant šias Taisykles, prekių Pristatymo,
Apmokėjimo ir Grąžinimo aprašymus, informaciją apie Pardavėją ,siūlomas įsigyti
prekes bei jų savybes ir t.t.) laikoma pateikta Pirkėjui raštu.
8.4. Pardavėjas visus
bet kurio pobūdžio pranešimus Pirkėjui siunčia jo registracijos formoje arba
pateikto užsakymo formoje nurodytu elektroninio pašto adresu.
8.5. Pirkėjas visus
bet kurio pobūdžio pranešimus, užklausas, skundus ir pan. siunčia Pardavėjo
elektroninės Parduotuvės el. parduotuvės skyriuje „Kontaktai“ nurodytais el.
pašto adresais.
8.6. Šios Taisyklės
niekaip neriboja ir jokiais atvejais negali būti suprantamos kaip ribojančios
Pirkėjo (vartotojo) teises, nustatytas Lietuvos Respublikos teisės aktuose.
Šios Taisyklės sudarytos vadovaujantis Lietuvos Respublikos teisės aktais. Tarp
Pirkėjo ir Pardavėjo sudarytai prekių pirkimo – pardavimo Sutarčiai taikoma
Lietuvos Respublikos teisė.
8.7. Visi Pirkėjo ir
Pardavėjo nesutarimai, kilę iš prekių pirkimo – pardavimo Sutarties ar su ja
susiję, sprendžiami šalių derybų būdu. Nepavykus susitarti, nesutarimai yra
sprendžiami Lietuvos Respublikos teisės aktų nustatyta tvarka.